♥ Jag behöver eran hjälp! - få en veckas länkning ♥

Jag är verkligen i behov av lite hjälp från mina kära läsare!

Det är nämligen så att i stresshanteringen så ska alla ska berätta om ett ämne i grupp. Men jag kan inte komma på något bra, så jag behöver all hjälp jag kan få. Det ska vara inom stresshantering, mental träning och/eller personlig utveckling.

Alla förslag tar jag tacksamt emot! Den som kommer med förslaget jag väljer får en veckas länkning.




Vi har fått lite förslag på vad det kan vara för något, men inget av det tilltalar mig särskilt mycket. Det här var förslagen iaf: skrattövningar, yoga, aromaterapi, slow food, att motverka panikångest, ögongympa, andning, retreat, meditation, tankekraft och idrott, färger, taktil massage, tystnad på arbetsplatsen, akupunktur, var jag lär mig mindfulness träning.

Tillägg: Det jag menar är olika grejer som kan hjälpa, inte vad stress beror på eller vad som stressar. Men även olika områden av personlig utveckling. Kolla förslagen ovan så förstår ni nog ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Förstod dej som att du vill få tips om VAD som kan stressa en, vilket område liksom. Det jag tänker på direkt som heltids högskolestuderande, 2 barnsmamma, fru och nattarbetande är det hur man hanterar stressen av alla KRAV som ställs på en, hur man ska få logistiken att gå ihop utan att man själv går under.

Förutom ovanstående är det ju mathandlande, matlagning, tvätt, städ, komma ihåg utflykter/gympapåsar/möten osv.

Det är den stressen som påverkar mej mest, hur jag ska handskas med allt som kommer i min väg. Har noll tid för egen vinnings skull s a s, gör hela tiden saker för att andra ska ha det bra och det tär på en....

2010-05-13 @ 14:24:21
URL: http://prima.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0