♥ Inbillning eller inte? ♥

Jag lovade ju tidigare idag att jag skulle berätta om vad jag upplevde på avlappningen vi hade på stresshanteringen igår. Började på ett nytt spår på skivan igår som heter Din inre lärare. I alla fall så med Eva Johanssons vägledningen så ska man hitta sin inre lärare.

Jag började, inom mig, att se ett starkt sken och en gestalt som kom gående mot mig. Jag såg först bara att det var en manlig gestalt men när han kom närmare och närmare såg jag att det var morfar. Jag kan lova att jag först trodde att jag blivit tokig! Men sen tillät jag mig själv att bara slappna av och låta det ske, vad det än var för något. Trots att det är 11 år sedan han lämna den här världen så kände jag att tårarna hotade att tränga fram. Det kände verkligen som att han var där, hur konstigt det än låter. Han sa att allt skulle bli bra, så jag måste ha tänkt tanken eller något. Efter det gick han tillbaka in i ljuset igen. Jag fattar fortfarande inte vad det var som hände. Inbillade jag mig bara alltsammans?




Kommentarer
Postat av: Knorkan - tävling pågår!

Hej! Vill du vara med och tävla om ett armband från Cocoo? Besök min blogg för mer info =)

2010-05-05 @ 19:54:41
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: Matilda

måste varit en mäktig känsla ändå... men läskigt samtidigt!



sv: jag längtar så jag håller på att bli tokig samtidigt som allt bara känns så himla overkligt !! men det kanske landar lite mer när kontraktet är skrivet och allt blir mer på riktigt liksom..

2010-05-05 @ 20:03:18
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv:tack :)



jo det har du helt klart rätt i! skulle jag "se" min morfar sådär skulle jag nog först bli chockad men sedan skulle det nog kännas bra, lite konstigt kanske men verkligen inte dåligt/läskigt :)



haha jo det är sant! ska bli riktigt spännande. jag har redan börjat packa i alla fall :F

2010-05-05 @ 20:57:35
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0