♥ Hemma ♥



Kom hem för en dryg timme sen och nu sitter jag i sängen och ska titta på Ghost Whisperer tänkte jag.

Förresten så har jag halvförstört f-tangenten på datorn. Klantiga jag som vanligt! Nåja den funkar i alla fall även om den inte sitter helt som den ska. I värsta fall får jag väl rota fram ett gammalt tangenbord som ligger och skräpar någonstans! Fast jag kom fram till hur lite jag faktiskt behöver använda mig av bokstaven f. Bara för det så använde jag den 4 gånger i meningen innan, haha. Jaja, så kan det gå!

Nu svävade jag bort lite känner jag, haha. Vet egentligen vad jag ska skriva om egentligen utan nu blir det som sagt Ghost Whisperer så kommer det nya inlägg imorgon om det inte blir något litet innan jag lägger mig.


Kommentarer
Postat av: Pem

Den serien kollade jag på när den kom, tycker om serier/filmer med lite spöken å de okända.

Men numera hinner jag inte med tv känns de som.

2010-05-19 @ 13:36:42
URL: http://pem26.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0