♥ Hälsoplan - dag 1 ♥

Den här första dagen på omstarten har gått relativt bra. Blev lite glass till den onda halsen och en läsk blev det också för annars hade jag töstat ihjäl innan jag kom hem. Vatten däremot har det varit dåligt med, men jag ska försöka bättra mig imorgon.
Det blev ingen avslappning idag eftersom just måndagar är en sådan dum dag att ha det på.

Nu blir det i alla fall sängen för min del, även om det inte kommer att bli det antalet timmar som det ska vara. Men å andra sidan så ger det rum till förbättring imorgon!


Kommentarer
Postat av: Matilda

ett litet tips angående vattnet, försök att alltid ha med dig någon flaska med vatten som du har hela tiden. då har du det alltid tillgängligt, kanske blir lättare då :)

2010-05-04 @ 07:56:35
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0