♥ God morgon ♥

Idag skiner solen igen. Yeey! Ska ge mig ut och pumpa däcken på cykeln sen, så blir det nog cykeln idag fö första gången i år. Lite sent jag vet, men så är det när man skjuter upp att göra saker och ting.

Jag är riktigt trött idag, eftersom jag inte sovit så bra. Jag tror att det kanske är dags att byta täcke nu för det jag har börjar bli lite varmt.

Nu måste jag fixa mig och äta frukost innan jag drar iväg till skolan. Kanske att jag hinner svara på kommentarer innan också, annars gör jag det antingen i skolan eller när jag kommit hem igen.

Förresten, så kommer de ettt inlägg senare om vad jag upplevde under avlappningsövningen på stresshanteringen igår, så håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0