♥ Trött ♥

Är så trött att jag snart ramlar ihop, men jag ska försöka få ihop ett vettigt inlägg innan jag kryper i säng. Och jag menar verkligen kryper! Jag kommer nog till och med somna mitt i tandborstningen, haha.

Jaha, vad var det jag skulle skriva mer då. Ja, ni ser ju, hjärnan funkar helt enkelt inte, haha.

Jo, just det. Vet inte om jag nämnt det tidigare men min mobil blir jag snart tokig på. Det har hänt något där man laddar så man måste ha sladden i ett viss läge när den ska laddas. Det är inte alltid det lättaste kan jag säga! Det brukar vara en hel del trixande. Som om inte det vore nog nu ikväll när mobilen skulle sättas på ladding som kommer katten och susar förbi precis när jag fått till det. Det var bara att börja om från början. Precis vad man har lust med när man är trött!

Hade ju sista tyskalektionen idag som jag nämnde förut. Jag kan säga att jag blev helt chockad av mitt betyg, det trodde jag verkligen inte. Jag hade väntat mig ett G, men fick mycket bättre! Ja, det är bara att tacka och ta emot.


Kommentarer
Postat av: Daniel

ush hoppa smobilgrejen ordnar upp sej, så irriterande! Vila upp dej nU!!

2010-06-08 @ 08:38:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0