♥ Torsdag ♥

God morgon allihopa! Redan torsdag och och bara en vecka kvar tills jag börjar jobba. Varför går alltid tiden så himla fort när man är ledig? Känns som att man knappt hinner njuta av den lediga tiden förens den är över.

Alldeles underbart väder idag också. En kompis kommer hit lite senare och då ska vi ut och fota lite. Mitt gamla intresse för fotografering har verkligen kommit tillbaka sedan jag köpte min kamera, även om det "bara" är en digitalkamera. Jag vet inte om jag ens berättat det för min familj, men när jag var yngre så ville jag bli fotograf. Det var bland annat därför som jag tänkte söka in på media på gymnasiet. Men ändrade mig gjorde jag i sista stund och tog omvårdnad istället. Så kan det gå ibland!

Jag måste verkligen ta mig ner till skolan idag också och begära ut betygen. Vet inte riktigt när det ska hinnas med, men det måste det göra.




Kommentarer
Postat av: finalinafina ♥

åh okej, ja . Du måste verkligen läsa boken och jag måste verkligen se filmen :D

2010-06-17 @ 12:01:21
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0