♥ The Notebook ♥

The Notebook, eller Dagboken... jag sökte och fann mitt hjärta som den heter på svenska, borde ses minst en gång. Speciellt om man gillar filmer med mycket känslor. Den här filmen griper verkligen tag i en. Det är en historia om vilken kraft kärleken har och att man kan överkomma mycket. Har ni inte sett den här filmen, så gör det! Ni kommer inte att ångra er.



Handling: Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta är berättelsen om de unga älskande Noah Calhoun och Allie Hamilton. Tillsammans får de uppleva en passionerad sommar innan de skiljs åt på grund av klasskillnad och Andra världskriget. Efter år på skiljda håll återförenas de oväntat. Historien om parets starka kärlek och om de hinder som står i vägen för den berättas decennier senare för en kvinna på ett sjukhem, en kvinna som tas om hand av en man som regelbundet kommer på besök och under dessa visiter läser högt för kvinnan ur en mystisk dagbok.   (text lånad från lovefilm.se)









Mitt betyg:
    

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är verkligen kär i den där filmen! Kan se den hur många gånger som helst och lipar alltid! xP



Är du intresserad av en ny design till din blogg som kan locka fler läsare? För jag har precis börjat sälja designer igen. Är du intresserad, så maila mig :) Ha det bra!

2010-07-02 @ 00:39:04
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0