♥ Skit också! ♥

Här har jag gått och irriterat mig på att det inte har kommit in några skattepengar och så har det en helt naturlig förklaring. Jag bytte bank för ett halvår sen och jag är HELT HUNDRA på att vi fixade skattekonto också, men tydligen inte. Crap, crap, crap! Så nu blir det till att gå ner till banken i morgon och mer eller mindre hänga på låset så att jag hinner ta det innan jag ska till skolan och fixa betyget. Jag måste göra det nu också för fixar man kontot innan den första juli så får man in pengarna på kontot i augusti. Vet inte om det är så bra det heller, dvs om jag inte kommer in på utbildningen för då kommer jag inte att se röken av de där pengarna och jag tänkte ha dem till att betala försäkringskassan (fått för mycket bostadsbidrag).

Håll alla tummar ni har att jag kommer in på utbildningen! Frågade förresten när man får veta och om cirka två veckor så vet jag vilket. Hoppas, hoppas, hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0