♥ Nice weather ♥

Fint väder idag också. Härligt! Jag har börjat att läsa lite på en ny bok (berättar senare om den var bra), så då kanske jag borde ta med mig den ut och sätta mig någonstans. Hm, får fundera lite hur jag ska göra.



I natt har jag sovit förvånandsvärt bra faktiskt. Trots att jag oroat mig lite för blodförgiftning, haha. Det är nämligen så att min hand inte ser så rolig ut efter skadan, har ett stort blåmärke och eftersom jag lätt oroar mig för hälsan så tror jag så klart att jag kommer få blodförgiftning. Men eftersom det ser ut precis som igår, så behöver jag nog inte oroa mig för det! Lite hypokondriker, jag vet! Måste sluta med det, för det är ju inte bra att oroa sig en massa.

Idag ska jag ta det jäkligt lugnt tänkte jag. Det gäller ju att ladda batterierna ordentliget innan jobbet kör igång på allvar på fredag. Men jag tänkte ändå att jag skulle ta hand om lite disk och plocka lite här hemma.



Jag tänkte nämligen att jag äntligen skulle få upp lite bilder på den nya möblering. Bättre sent än aldrig, haha.


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Ha en toppen dag i solen :D

2010-06-22 @ 10:53:34
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0