♥ Mary Kay ♥

Idag har jag varit på lite Mary Kay-visning. Eftersom jag inte provat några av de produkterna innan så hade jag inte heller några förväntningar. Jag blev glatt överraskad måste jag säga! Foundation ska jag bara ha sedan för det är den bästa jag provat hittills och även rengöringen till ansiktet är ett måste. Bara genom att prova rengöringen så blev mina porer mindre. Av en enda gång! Ska jag vara ärlig så blev jag sugen på att köpa det mesta som provades, haha. Får se sedan när lönen kommer in i augusti vad det blir för smått och gott!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har bara provat Mary Kay's handkrämer. De är riktigt bra! Vad kul att gå på visning, vart var du på den någonstans?

2010-07-01 @ 09:53:05
URL: http://lisacatlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0