♥ Ledig ♥



Kom nyss hem från skolan, sista för veckan! Tjohooo! Härligt att få vara lite ledig nu. Men vad tror ni jag ska göra då? Jo, jag ska städa och tvätta, haha. Så ledig blir alltså jag. Jag kan ju alltid trösta mig med att det är skönt när det är gjort.

Innan jag knallade hemåt så gick jag lite på stan. Letade efter ett par sommarskor och någon tunnare jacka. Hitta inga skor alls som jag ville ha, inte sådana jag var ute efter i alla fall. Jacka verkar det inte ens finnas att få tag i, så det får bli kofta eller något istället.

Däremot köpte jag mig en superfin klänning igår som kommer att användas flitigt i sommar. Håll utkik efter Dagens outfit lite senare för där har jag på mig den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0