♥ Jag trött? Nej då, inte alls... ♥

Jag har precis kommit hem från kvällskursen i Stresshantering och personlig utveckling. Det var avslutning ikväll och det var lite tråkigt faktiskt för det var en sådan otroligt bra och rolig kurs.

Till att börja med fick vi återigen göra stresstestet för att se vart vi låg nu i jämförelse med hur det såg ut när vi började kursen i februari. Vilken skillnad det var! Mina stresspoäng hade gått från 30p när kursen började till 15p nu. Helt otroligt! Jag har så klart märkt skillnad men jag hade ingen aning om att det hade hänt så här mycket.

Det var även dags för det muntliga framförandet i grupp. Jag hade, som jag säkert nämnt, ett arbete om hypnosterapi (det kommer ett inlägg om det senare i veckan).

Vi fick även göra något som jag absolut inte kunnat gissa. Vi skulle skriva ett kärleksbrev till oss själva! Det skulle vara uppmuntrande och positivt och till hösten kommer det hem i brevlådan. Ganska kul faktiskt, även om första tanken var att oj vad ska jag skriva. Men så fort jag skrivit första raden så flödade det på. Ska bli kul att se hur jag reagerar på det sedan när det kommer hem.

Nu ska jag sätta mig och slappa lite en stund tänkte jag. Låta hjärnan stänga av en stund innan jag stupar i säng. Är riktigt trött just nu.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg!

2010-06-01 @ 22:35:34
URL: http://obzesed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0