♥ God morgon ♥

God morgon mina vänner! Fredag igen då. Idag står tvätta och städa på schemat. Det har jag egentligen ingen lust med alls nu när det är så fint väder, men det måste tyvärr göras.



Jag ska i alla fall ge mig ut en sväng på dagen. Jag måste ju ta den dagliga promenaden och så tänkte jag passa på att gå förbi affären också. Jag tänkte köpa lite gott till ikväll för det måste man ju ha när det är fredag. Det får nog bli den veckotillåtna läsken idag. Det ska bli riktigt gott!

Nu ska jag sätta fart lite här för ju mer jag hinner med idag dessto snabbare kan jag ge mig ut i solen. Det är stunder som dessa jag önskar att jag hade mobilt bredband för då kunde jag ta med mig datorn ut. Fast å andra sidan kan det kanske vara bra med en paus från allt vad apparater heter, haha.


Kommentarer
Postat av: isabella

varsegod:)

Cad bra hehe:P

2010-06-04 @ 11:35:09
URL: http://bellalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0