♥ God morgon ♥



Idag passade jag på att sova lite längre, fast jag hade faktiskt ställt larmet. Jag vill inte sova bort hela dagen. Speciellt inte när solen är framme. Det gäller ju att passa på för man vet ju aldrig hur länge det fina vädret håller i sig!

Idag tänkte jag göra något som jag aldrig någonsin gjort tidigare. Jag tänkte ta med mig en filt och ett block och en penna och sätta/lägga mig ute i gräset. Eller, jag ska försöka i alla fall. Ni kanske tycker att det inte är något märkvärdigt, men jag får för mig att folk glor på mig från fönstrena. Och nej, jag tycker inte att jag är det snyggaste som finns i ett par skor, utan jag ogillar bara att bli uttittad! Nåja, jag ska försöka i alla fall, haha.


Kommentarer
Postat av: DONKEN

vad ska du skriva/rita för nåtogt? låter mycket härligt. skönt att jag hittade dig igen! vetfasen vart du tog vägen.. hehe! pöss på dig.

2010-06-06 @ 13:53:32
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0