♥ Bilder från brorsans kalas ♥

Brorsan firades ju igår eftersom han fyllt 20 år nyligen. Lovade ju lite bilder från kalaset och det klart det kommer det! Jag har inte hunnit fixa till dem än så om de är lite mörka så får ni stå ut med det.


Brorsan öppnar presenten från mig...


...som innehöll tre ljusstakar för värmeljus i olika storlekar. Och så kortet då som står bredvid.


Till mat blev det taco-buffé. Riktigt mumsigt var det.


Sen blev det gräddtårta med massor med jordgubbar på. Supergott!

Mer bilder än så blir det faktiskt inte. Är ju inte alla som vill hamna på bloggen och det respekterar jag, så därför blir det inte på en massa folk. Eftersom det är jag som fotat så har jag tyvärr inga bilder på mig själv. Däremot kan jag lägga ut senare när jag fått från syrran!


Kommentarer
Postat av: Matilda

oooh vattnas i munnen här !!!

2010-06-21 @ 19:36:29
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Mickan

haha ser ut som han uppskattade dom iaf! och det gjorde han ju rätt i!

2010-06-21 @ 20:54:01
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0