♥ Skriva ♥

Idag ska det jobbas lite, fast det blir hemma. Ska sitta och jobba lite på boken tänkte jag. Det är fortfarande en del kvar att göra och ska jag få klart den till januari så är det bäst att sätta igång.

Det jag håller på med just nu är att gå igenom allihopa igen och göra lite ändringar om det behövs. När det väl är klart så ska jag gå igenom översättningen igen och ändra där också.

Efter det så ska jag skriva ut allting eller så blir det att jag skriver följebrevet först. När boken väl är utskriven så ska det göras två kopier (eftersom jag ska skicka till tre olika förlag) och sedan är det bara att skicka iväg.

Vad det lät mycket nu när jag skrev ner allt som jag har kvar att göra. Men jag tror att om jag gör lite varje dag så hinner jag med allt.



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hamnade här av en slump och ville bara passa på att önska dig en härlig dag =)

2010-07-19 @ 09:55:36
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0