♥ Handlingsplanen - update ♥

Den här veckan har gått ganska bra med handlingsplanen faktiskt, med tanke på omständigheterna. Dvs att jag är sjuk. Blir av något anledning alltid lite extra onyttigt som åker ner, som till exempel glass för den onda halsen. Är fortfarande väldigt förkyld, men idag blir det ingen mer läsk och det enda onyttiga som det kommer att bli är glassen som är kvar. That's it!

Det jag har varit riktigt duktig med den här veckan är faktiskt att jag druckit den liter vatten som är bestämt. Promenaderna har det ju blivit dåligt med nu i slutet av veckan, men innan det så har det ju blivit till och från jobbet. Avslappningen har det också slarvats med, men idag MÅSTE komma ihåg att göra det! Jag vet ju hur mycket bättre jag mår när jag gör den.


Kommentarer
Postat av: DONKEN

ugh, inge skoj o va sjuk nu när det är så här varmt. jag hoppas du blir bra snart. typ omgående. ät vitlök! :P

pöss

2010-07-04 @ 16:43:09
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Lisa

men usch va dåligt att du mår sämre :/

det händer att det blir så med onyttigheter :/ haha vet själv hur det blir... men tråkigt att det är nu när det är tropisk värme ute..

krya på dig igen ^^

2010-07-04 @ 18:50:25
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0