♥ Vill ha! ♥

För tillfället är jag sjukt sugen på lite nya kläder (trots att jag fick ett paket från Haléns idag innehållande endast bh-ar). Det här är lite som jag vill ha från Gina Tricot (klicka på länken under varje bild för att komma direkt till plagget).


Den här koftan finns i skyltfönstret (fast röd) och jag sneglar på den varenda gång jag går förbi. Men jag tycker att den är snyggare uppknäppt.


Kjolen är också något jag sneglat på när jag gått förbi. Har ingen aning om hur det är i verkligheten men gillar designen på den.


Jag upptäckte i höstas att jag faktiskt passar i sjalar så vill ha fler. Denna färgen tror jag passar mig perfekt!


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

lugnt, inte mkt asså :) sj då?

2010-12-15 @ 19:02:25
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Matilda

ooh koftan var hur fin som helst! ser riktigt mysig ut :)

2010-12-18 @ 12:37:38
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0