♥ Tisdag ♥

Det har varit lite dåligt med bloggandet under julen men det ska det bli ändring på nu!

Har börjat känna mig lite småförkyld... jag som nyss var sjuk! Det blir till att kurera sig så mycket det bara går! Jag har verkligen ingen lust att bli sjuk igen, fast vem har det å andra sidan...

Idag är det städning och diskning som står på schemat. Behövs i och med att jag inte hann med det innan jul eftersom det var så himla mycket i skolan.

Kanske att jag även kan hinna med lite skrivande på boken också. Den ska ju snart vara klar så det är bäst att jag lägger på ett kol nu!

Det kommer förresten lite bilder på mina shoppingfynd senare så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0