♥ This restless feeling ♥

Nu känner jag att jag börjar bli lite smått rastlös. Ännu ett gott tecken på att det går åt rätt håll! Woohoo, snart frisk (hoppas jag)!

Dessa underbara tofflorna går jag omkring och myser i just nu. Köpte dem för några veckor sedan och jag ångrar mig inte för en sekund! Helt klart bland de bästa köpen jag gjort!



Nu tänkte jag att jag skulle ta och vila en stund. Även om jag är rastlös så är jag fortfarande väldigt orkeslös och, ja, jätteförkyld...


Inta sovläge innan det blir mat, film och eventuellt ett varmt bad.

Kommentarer
Postat av: therese

svar: jo, jag håller med dig! men har en sån dålig självförtroende, så jag vet inte vad som skulle vara snyggt på just mig!:)



kram /tessan

2010-12-02 @ 15:23:18
URL: http://thereselindgren.blogg.se/
Postat av: Matilda

oooh vart köpte du dom där tofflorna :o ser helt gudomliga ut!!! :D

2010-12-02 @ 18:06:05
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0