♥ Söndag ♥

Jag brukar sällan ha sändagsångest men det har jag lite idag. Har en produktpresentation ätt göra och plugga till provet imorgon. Klockan är redan över tre och jag har inte ens börjat! Varit iväg till Maxi och handlat det som fattades till maten, idag blir det tacos, min favoritmat. Det ska det bli nu, börjar bli rätt hungrig.

Den senaste timmen har jag varit sysselsatt med att sätta ihop och klä granen. Jag är inte riktigt klar än för jag var tvungen att ladda batteriet till kameran. Det kommer nämligen bilder när jag är klar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Följa varandra via bloglovin'? :)

2010-12-12 @ 15:57:15
URL: http://malinwahlfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0