♥ Snowing ♥

Snö och åter snö. I natt har det kommit ännu mer snö och än har det inte slutat. Jag fick pulsa i ca en decimeter snö till skolan, större delen av vägen. Fasen vad jobbigt det var! Man var ju helt slut i benen när man kom fram. Hoppas att de har plogat tills jag ska knalla hemåt.

Idag slutar jag vid 12-tiden. Gött! Då kanske man faktiskt hinner att greja lite hemma. Jag har en hel del som skulle behöva göras, men som jag aldrig tycks "få tid" till. Okey, jag erkänner, det finns annat som är roligare, haha.


Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: okej, då är jag med. jag ska ju som sagt försöka att verkligen ta tag i allt det där till 100% från 1 januari, men jag försöker börja lite smått redan nu, men det är svårt. jag vet inte hur många gånger jag tänkt "nu ska jag göra det, whatever it takes" och nästa dag är tankarna borta igen. så det svåraste för mig tycker jag är att hålla motivationen uppe, du har inga bra tips på hur man kan hålla den där den ska vara? :)

2010-12-07 @ 12:19:06
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0