♥ Semifinal i Idol! ♥

Redan dags för semifinal. Ja, jag säger redan för jag tycker att den här säsongen av Idol har gått jättefort. Bara tre kvar nu och enligt mig två självklara finalkandidater. Ikväll är det dags för Juryns val, något som jag tycker ska tas bort. Med tanke på hur de valde förra året och därmed gjorde att Tove åkte ut så är det bara orättvist hur de väljer. Dessutom så tycker jag inte att någon ska behöva åka ut på grund av låtval som någon annan gjort!

Idolernas låtar för ikväll ser ut så här:

1. Olle Hedberg
Låt 1: Everybody's changing (Keane)
Låt 2: Born to run (Bruce Springsteen)

2. Minnah Karlsson
Låt 1: Total eclipse of the heart (Bonnie Tyler)
Låt 2: When love takes over (David Guetta)

3. Jay Smith
Låt 1: Enter Sandman (Metallica)
Låt 2: In the ghetto (Elvis)


Ingen tvekan om saken om att dessa två ska stå i final!:



Vilka vill du se i final?

Kommentarer
Postat av: Selma

Jag har läst vad det står ovan men man skulle ju lämna en kommentar.. men du kan ju kika in på min blogg så får du se om du gillar den :)

Ha en bra fredags kväll!

2010-12-03 @ 17:19:32
URL: http://selmamagnussonn.blogg.se/
Postat av: ellinorpettersson

fin blogg :)

2010-12-03 @ 19:13:05
URL: http://thetimeofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0