♥ Idol-final ikväll! ♥

Om lite drygt 45 minuter kör årets Idol-final igång. Det är väl knappast någon som missat att det står mellan Minnah och Jay?



Ingen har väl heller missat att de även är ett par. Jag kan tycka att det är lite klantigt av Jay att berätta det för pressen innan han ens pratat med hans flickvän. Apropå det så finns det inga ursäkter till otrohet! Enligt aftonbladet så finns det de som kommer att gå över till att rösta på Jay på grund av detta. Varför undrar jag då?! Visst, det var väl inte så bra gjort av Minnah heller, men det är ju faktiskt Jay som varit otrogen och därmed har större skuld i situationen. 

Men nu var det ju inte det jag skulle skriva om utan om finalen. Jag tror att Jay kommer att ta hem det, men jag håller på Minnah. Jag tycker helt enkelt att Jay brände sina chanser i och med hela drog-grejen. Men nu är det som det är. Han får gärna vinna för det brukar ju ändå gå bättre för tvåan!

Kommentarer
Postat av: ❤ ♫ ♥ - Ceciliadarling - ❤ ♫ ♥

Sv: Ja jag hatar det när folk säger att man ska unna sig. Det är som att säga till en alkis att dom ska unna sig en öl.



Tack :-) Jag har två stycken.



Din var ju hur söt som helst med sin tomteluva.

2010-12-10 @ 19:37:57
URL: http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0