♥ Godisberoendet - update ♥

Idag fick jag ett ordentligt godissug. Detta berodde på en enda sak... stress! I kombination av att mitt humör verkligen har gått upp och ner idag. Vaknade nog inte riktigt på rätt sida, haha.

I vilket fall som helst så är jag en tröstätare. Jag åt alltid godis när det var stressigt eller om jag mådde dåligt och därför kom så klart suget idag. Som tur är lyckades jag stå emot och är fortfarande godisfri sedan lite över 5 veckor tillbaka. Jag vill absolut inte förstöra allting nu när jag äntligen lyckas hålla mig borta från det!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej. Vilken jättesöt katt du har :-)



Jag har också varit utan godis nu i lite mer än två månader. Var gravt beroende av det, chips och bullar innan.



Men jag vill tipsa om chrome, Life har deras egna. För mig känns det som att det funkar för sen jag började med det så har jag inte haft så mycket godissug :)



Jag äter istället morötter och vindruvor varje dag nu.



Lycka till i alla fall. De som inte genomgår en sån grej som att bryta sig ifrån ett godisberoende vet inte hur det är.

2010-12-09 @ 00:03:21
URL: http://ceciliadarling.bloggplatsen.se
Postat av: Matilda

har du lyckats såhär länge är du defintivt tillräckligt stark för att fortsätta! :)

2010-12-09 @ 12:19:49
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0