♥ God morgon ♥

Som ni kanske förstår så blev det ingen skola idag heller. Jag kände att det vara bättre att vara hemma en dag till än att gå iväg för tidigt. Hur som helst så behövde jag sova ut (bara jag som sover dåligt när jag är sjuk?) och idag känner jag mig lite bättre än igår.

Just nu sitter jag och hoppas på att få ett sms om att min nya mobil har kommit (när jag beställde den så stod det att den skulle komma idag). Med min vanliga otur så kommer den väl säkert på måndag. Ni vet väl att den som väntar på något gott, väntar ALLTID för länge!

Igår köpte jag förresten något från Tradera, kan ni gissa vad...?

Kommentarer
Postat av: Caysa

Ja det får vi verkligen hoppas! Skulle inte vara så roligt att vara sjuk över jul kanske:) du får krya på dig!

2010-12-03 @ 12:21:16
URL: http://caysatollesby.blogg.se/
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

Vill du få chansen att synas med bild & länk i min meny under en veckans tid? Då tycker jag att du ska gå in på min blogg och vara med i veckans blogg tävlingen jag har just nu :)

Hoppas du får en härlig dag! <3

2010-12-03 @ 12:41:44
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0