♥ Regnigt ♥

På förmiddagen var det jättehärligt väder. På jobbet tog vi med oss de boende ut en stund i solen och åt var sin glass. Var hur fint väder som helt, men som allt annat så varade det inte tyvärr. Nu öser regnet ner och tror det kommer att börja åska också. I alla fall om man ska gå efter att jag har huvudvärk, vilket jag brukar få när det är åska i luften.

Nu funderar jag faktiskt på om jag ska ta och lägga mig på spikmattan lite. Kan vara rätt skönt när man kommer hem från jobbet. Det kan hända att det även blir ett varmt bad. En riktig ego-kväll med andra ord. Kanske, bara kanske att min huvudvärk försvinner då. Jag kan ju alltid hoppas!

Usch, jag känner att jag bara skriver en massa ointressant babbel. Hoppas ni förlåter mig ;)

Just det, ska berätta en rolig nyhet lite senare så håll utkik!



Kommentarer
Postat av: Melina

Sööt blogg :)



Skriv gärna en kommentar i min andra blogg; http://muusikbloggaren.blogg.se/

2010-08-06 @ 23:17:57
URL: http://meelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0