♥ Övningar ♥

Snart kallar sängen för jag ska upp tidigt imorgon. 

Först ska jag dock göra mina övningar för axlar och nacke. Eftersom jag har problem med det så måste jag egentligen göra det varje dag, fast det händer ju att jag glömmer det då och då. Det är något jag måste bli bättre på. Jag tror att det kommer att bli bättre över lag med värken när jag väl kommit igång med träningen. Jag har i alla fall bestämt mig för vad det är jag ska träna för något, men det tar jag inte nu. Det kommer i ett senare inlägg. Nu är det i alla fall promenader som gäller, vilket jag får gratis i och med att jag går till och från jobbet. Just nu blir det bara lugna promenader, men sedan när jag kan köra igång med träningen på allvar då är det raskare promenader som gäller.



Har ni tips på några bra och roliga träningsformer?

Kommentarer
Postat av: Gabriella ✫

fin blogg!

allt bra ? :)

2010-08-02 @ 22:34:37
URL: http://gabriellahilton.blogg.se/
Postat av: Elina

friskis och svettis - passen är verkligen roliga. du borde prova, om du inte redan gjort det :) superskoj! kram!

2010-08-02 @ 23:22:10
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0