♥ Morning ♥

Vaknade för en dryg kvart sedan och har lyckats få i mig frukosten. Isabelle sov över här igår så just nu sitter jag här vid datorn i väntan på att hon ska vakna. Förresten, hur kommer det sig att man inte vill sitta vid datorn och vara tyst just den dagen man måste vara det? Annars går det ju hur bra som helst att bara sitta vid datorn!

När hon har vaknat och så, så ska vi ner till stan en sväng. Inte för att jag har några pengar, utan jag ska bara vara med som sällskap.

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag. Kanske att jag fortsätter med städningen. Solen skiner faktiskt här så om den fortsätter att göra det så kanske det är en bra idé att ta fönsterna. Tråkigt, men behövs verkligen!

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

åååå påminn mig int om det med fönstrena för det är oxå ett stort måste hos mig..blörk

2010-08-22 @ 12:50:29
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0