♥ Matfestivalen ♥

Som jag nämnde igår så är det matfestival här i Skövde i helgen. Igår var jag med bland annat syrran och Fredde (en släkting). Först var det lite förfest sen knallade vi ner till festivalen.


Jag och syrran.


Nejdå, jag är inte ett dugg full...


Fredde sitter längst till vänster, för er som vill vet hur han ser ut :P






Jag och Henke (en kompis). Han försöker förstöra min fina frisyr!


Sara (en kompis till Henke), syrran och jag

På det hela taget så var det en riktigt trevlig kväll, om man räknar bort hur det slutade då men det har jag ingen lust att ta här.

Idag är jag allt lite bakis, haha. Jag är ändå glad för att jag inte drack upp den där sista cidern. Men det kunde ändå ha varit värre så jag får vara glad för det i alla fall :P

Kommentarer
Postat av: aa

fina bilder :D

2010-08-28 @ 22:40:02
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0