♥ I'm singing in the rain ♥

Okey, jag kanske inte sjunger i regnet, men alla fall i duschen.

Är det bara jag som är förbaskat trött på allt regn nu? Fast jag måste erkänna att det var riktigt skönt att det åskade lite förut för jag har gått omkring med huvudvärk i flera dagar nu. Dock så skulle det behöva komma mer.
Det har varit en rätt lugn dag på jobbet idag. Ja, förutom allt tjat och gap då som går mig på nerverna just nu. (Lite abstinens kanske?)

Jag tänkte faktiskt ta mig lite kväll nu och lägga mig framför tv:n innan det blir tidigt i säng. Sov bara ca 5 timmar i natt så jag behöver verkligen sova!

Har en film på datorn som jag skulle vilja se, men eftersom min brännare inte funkar så får det bli något annat iställlet. Vad vet jag inte än, men om jag nu inte hittar något bra, så får det bli några avsnitt av Lois & Clark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0