♥ Härligt med sovmorgon ♥

Idag är jag ledig, den enda dagen på hela veckan faktiskt. Klart jag passade på att ta lite sovmorgon då. Det var verkligen välbehövligt!

Så vad händer idag då? Ska tvätta vid tolv sedan, men innan dess tänkte jag ta mig en dusch och ta på mig något av det nya jag fick igår. Är ni precis som jag, att ni vill ha på det nya ni köpt på en gång och när man shoppat mycket så vet man inte vilket man ska ta först?



Någon gång under dagen så kommer Isabelle hit en stund. Just det, jag måste till affären och handla hem det sista till lasagnen jag ska göra idag.


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Skönt att vara ledig :D

2010-08-04 @ 11:08:30
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0