♥ Handlingsplan - update ♥

Efter mitt lilla bakslag förra veckan så är jag nu på rätt väg igen. Vågen visade neråt istället för uppåt. Det värsta är att jag tror inte att jag kommer att gå ner så mycket till förens jag börjar träna, men nu är det inte så långt kvar som tur är! Gruppträningarna börjar den 23:e så ska skaffa mig gymkortet nästa vecka tänkte jag. Ska bara prata med Isabelle så kanske  vi kan gå dit tillsammans och fixa var sitt.

Det har faktiskt gått rätt bra den här veckan som varit, förutom godiset då men det blir det ändring på nu när jag slutat äta det helt.

Avslappningen går det sådär med faktiskt. Det går bra när jag är på jobbet för då kör jag det på rasten, med eller utan spikmatta, men det är svårare att få det gjort hemma. Det måste det bli ändring på!



Sovit har jag gjort rätt bra också. Det har bara blivit ett par dagar då jag sov mindre än jag skulle, men det går åt rätt håll.

Promenader har det blivit en hel del. Inte varje dag, men eftersom jag går så mycket de dagar jag jobbar så tycker inte jag att det gör någonting. Lite vila förtjänar man ju ibland.

Just det apropå träning, så ska jag sätta mig och lägga upp ett träningsschema i veckan. Kommer att lägga upp det sedan här på bloggen, så får ni ta del av det också.



Kommentarer
Postat av: Anja

sv; ja vi alla är olika. Jag var väldigt skeptiskt mot det ibörjan också men nu kan jag inte tänka mig något annat :)



lycka till med träningen, själv håller jag på att starta upp för fullt också!

2010-08-10 @ 19:34:45
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0