♥ Gratisträning ♥

Den här veckan har Puls gratisträning för de som inte är medlemmmar. Behöver jag säga att jag ska försöka testa allt jag vill? Klart man passar på när det är gratis! Jag och S ska bli medlem sen, men alltid kul att få prova lite gratis först.

Igår var jag och S iväg och körde faktiskt till och med ett dubbelpass. Först var det Core och efter det Body Combat.

Core
har jag ju provat förut, men lite jobbigt var det eftersom jag fortfarande hade lite träningsvärk, haha. Plankan var i alla fall fortfarande sjukt jobbig!

core.jpg

Body Combat var nog det värsta jag varit med om! I slutet var jag så trött att om någon hade frågat vad jag hette så hade jag nog inte kunnat svara på det.



I eftermiddag så blir det mer träning i form av Box.

Ska bli intressant att se hur det är. Kan nog vara ett bra sätt att få utlopp för aggressioner man går omkring med. Speciellt om man, som jag, håller allt inom mig.

Någon som provat Core, Body Combat och/eller Box?


Kommentarer
Postat av: Matilda

body combat lät roligt, skulle vara kul att testa någon gång :)

box har jag bara hört bra om!

core har jag testat någon gång och det är väldigt jobbigt hehe

2010-09-02 @ 18:12:42
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0