♥ Dag 4 ♥

Nu börjar det kännas kan jag säga. Jag har haft en ganska omtumlande dag vilket i sin tur ökat på suget rejält. Godis (och även annat onyttigt) var för mig ett sätt att döva mina känslor på. Var något jobbigt så åt jag för att dämpa det. Så är det lite nu också. inte att jag äter för att dämpa mina känslor utan att suget kommer då. Hur är det för er som är godisberoende?

För en stund sedan så var jag på maxi för att hämta ut ett paket och jag riktigt kände doften från smågodiset. Det var så nära att jag gick in, men jag tänkte till en extra gång och lyckades stå emot. Riktigt stolt över mig själv!


Kommentarer
Postat av: fian

sv : tack :) jag är supernöjd med dem!

2010-08-13 @ 17:19:00
URL: http://rosaconverse.devote.se
Postat av: mickis

jag gillar också godis.

Men för mi gär det så att visst låta bli det går bra, men om jag har ätit en bit så kan man inte sluta man tar bara en till och en till och en till. Och det är den farliga fällan. Godis är farligt för den gör en helt crazy

2010-08-17 @ 20:15:53
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0