♥ Angående haandlingsplanen♥

Igår kom det ingen update av handlingsplanen, som ni kanske märkte. Det var inte alls så att jag glömde bort det utan batterierna i vågen är slut så jag måste handla det när lönen kommit. Tänkte då att jag lika gärna kunde vänta och ta en update nästa tisdag istället. Blir nog enklast så faktiskt.



Jag kan ju erkänna att jag är riktigt nyfiken på om det har hänt något nu när jag börjat träna lite smått. Vore ju så klart kul om det hänt något!

Apropå träning, så blir det ingen Zumba ikväll utan vi tar det nästa vecka istället. Däremot så ska jag och Isabelle på Powerstrip imorgon. Ska bli kul att testa det! Undrar om det påminner om Aerobic striptease? Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Zumba har jag testat lite, det är rätt kul faktiskt :) du hittar på så mycket saker :p

2010-08-26 @ 19:48:40
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0