♥ Välkommen hem till mig! - del 2 ♥

Igår så fick ni er en titt på min tråkiga hall. Men från och med nu blir det bättre, det lovar jag er! Idag blir det, som jag sa igår, badrummet ni får se. Där är det klart vad gäller färger, men det stora problemet är förvaring.


Det här fina duschdraperiet var något jag köpte när jag egentligen inte hade råd med det, men jag att jag bara var tvungen att ha det. Det kostade visserligen inte så fasligt mycket, men har man inte råd så är även lite pengar mycket pengar. I brist på plats så står flaskor på badkarskanten.


Även på handfatet så står det en del grejer. Usch, gillar inte alls det egentligen. Det enda jag skulle vilja ha stående där är den gröna tvålpumpen. Nu kanske ni börjar märka vad jag har valt för färger? Jo, svart och grönt. Förövrigt så är inte väggen vit utan faktiskt ljusgrå.


Inte särskilt snyggt med en kattlåda, men vad gör man när man har katt! Den fula papperskorgen ska bytas ut så småningom.


Usch, usch, usch! Den enda anledning till att den korgen hänger där är för att faktiskt redan fanns hål där efter den som hade lägenheten innan mig och jag behövde ha gejerna någonstans. Som ni märker så är jag i stort behov av en bra förvaringslösning! (Ska självklart hänga två handdukar, men vad gör man när man bara fick en. Måste köpa handdukar!)


Vid dörren hänger min kimono, duschhandduken och lite annat.


Vid andra sidan badkaret står det en ihålig pall som jag använder som tvättkorg. Ganska praktisk tycker jag eftersom man slipper se tvätten samtidigt som man kan lägga de rena kläderna uppe på när locket är på. Akilles ville vara med på ett hörn. Av någon anledning älskar han att vara i badkaret!

(Del 1 finns under kategorin Inredning)

Snart kommer dagens outfit upp, så håll utkik!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gud så mysigt med badkar! Våra katter älskar att ligga inne på toalettens klinker golv, tror det har att göra med att det är svalt och skönt där.

2010-04-06 @ 12:04:58
URL: http://mondoblog.se/Cecilia
Postat av: Madelene

Gud, va roligt att få se bilder hur andra bor :). Hoppas det kommer fler snart :).

2010-04-06 @ 12:15:48
URL: http://madelenee.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vad tycker du om djurplågeri?



http://naatys.blogg.se/2010/april/djurplageri.html#comment



Kram

2010-04-06 @ 12:42:34
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0