♥ Torsdag ♥

Trots att jag faktiskt haft sovmorgon/varit ledig i nästan en vecka så gick det förvånansvärt lätt att komma ur sängen. Ser dessutom ut som att det kommer att bli soligt även idag. Hoppas!

Nu på morgonen har jag matte b och jag kommer att få reda på hur provet gick. Kan säga att jag är rätt nervös eftersom det förra gick käpprätt åt helvete. Fast det känns faktiskt som att jag kan ha klarat det här provet, men har jag inte det så har jag verkligen missuppfattat allt. Men jag tänker inte oroa mig för det nu för jag kan ändå inte göra något åt det!

Nu blir det lite frukost i form av yoghurt och knäckemackor.


Idag blir det den här yoghurten. Har ni inte testat den så gör det, den är supergod!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0