♥ Torsdag ♥

Redan torsdag idag. Tycker den här veckan faktiskt har gått lite fortare än den innan. Lite irriterad på att regnar idag bara. Inget väder jag har lust att gå i alls så det blir faktiskt bussen idag. Helst av allt skulle jag egentligen vilja stanna hemma och sova en stund till. Lite sugen på att fortsätta med hemsidan också. Egentligen så ska jag väl främst välja ut bilder som ska vara med. Där är det svårt att begränsa sig, haha.

Jag ska till S efter skolan idag och senare så ska vi ner till stan. Hm, undrar vad man ska ta för skor? Nåja, det löser sig.

Nä, om jag kanske ska ta och fixa lite frukost då. Den görs ju tyvärr inte av sig själv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0