♥ Tisdag ♥

Ny dag igen då. Akilles mår lite dålig igen, så det blir att byta tillbaka till den gamla maten. Trodde ju att det berodde på att jag bytte båda matsorterna samtidigt, men det visade sig att han helt plötsligt inte tål den ena maten. Jättekonstigt eftersom han kunnat äta den utan problem tidigare. Fast det är väl som med oss människor, helt plötsligt blir vi allergiska mot något.

Så vad händer idag då, förutom att köpa kattmat? Ska iväg till skolan om ett tag för webbdesign. Hoppas det bara är webbsidan som det ska jobbas med idag. Ikväll är det stresshantering. Ska blir spännande eftersom kollaget ska med.

Har en jättelång håltimme idag, 8 ½ timme!, så när jag kommer hem ska jag fortsätta med möbleringen. Har fortfarande bland annat bokhyllorna att flytta på. Puuh, jobbigt! Speciellt om ni vet vad jag har i mina bokhyllor, dvs en massa böcker.


Kommentarer
Postat av: Matilda

OJ...skaplig håltimma :o

2010-04-27 @ 09:12:48
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0