♥ New sunglasses ♥

Idag har jag äntligen hittat mig ett par nya solglassögon! Jag kan säga att jag har letat och letat efter ett par snygga och relativt billiga solglasögon för det är ju alltid kul att ha några att byta med. De jag hade har gått sönder, hur nu alla lyckas gå sönder samtidigt. Det är en mycket bra fråga! Som tur var så behövde inte morsan sina så jag fick ta hennes, men nu har jag då äntligen köpt mig ett par. Bild på dem kommer imorgon och är det soligt ute så kanske det till och med kommer en när jag är ute :)

Har ni många par solglasögon?


Kommentarer
Postat av: ANNELIE

Halloy,

Kolla in min fina internetbutik.

Säljer bling bling saker och annat skoj(-:

www.gniztra.com

kraaaaaaaaaa

2010-04-01 @ 22:05:45
URL: http://www.improveme.se/gniztra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0