♥ Lunch på stan ♥

På morgonen var jag i skolan för lite genomgång innan matteprovet imorgon. Jag kan säga att jag är rätt stressad inför det, samtidigt som jag känner att jag inte kan sitta och försöka trycka in en massa idag för då kommer det jag kan att glömmas bort istället. Dilemma!

Men nu till något mycket trevligare. Jag hängde med Hanna, en tjej från matten, till H&M för hon skulle leta present till sin guddotter. Efter det så gick vi till Gräddhyllan och köpte oss var sin räksmörgås. Riktigt smarrigt var det! Kul med lite sällskap och även att ses utanför klassrummet för en gångs skull.



Lina skulle ha kommit till mig idag och vi skulle ha räknat lite inför provet, men hon är fortfarande sjuk så jag får försöka räkna lite själv. Men det är egentligen bara en grej som jag känner att jag inte har någon koll på alls. Det andra vågar jag mig inte på ifall jag rör till det.

Just nu har jag huvudvärk, så jag sa stoppa i mig ett par värktabletter och börja med matten om någon timme. Förhoppningsvis har huvudvärken släppt då.

Ja, just det, dagens outfit kommer lite senare också.


Kommentarer
Postat av: Tove

söt blogg! :)

kolla gärna in min www.tovy.blogg.se

2010-04-08 @ 12:57:02
URL: http://tovy.blogg.se/
Postat av: DONKEN

noooes... blev inget med det. :/ har ju inte varit inne så har inte hunnit se det. men kul att du iaf har en ny blogg nu :)

härligt o rensa ut en jävla massa kläder som bara ändå ligger. hehe.. :P pöss!

2010-04-08 @ 14:06:10
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0