♥ Killar som tjatar ♥

Jag måste bara få skriva av mig lite, för jag bara kokar av irritation just nu.

Pratar med en kille på msn just nu och... aaahhh! Kom i kontakt med honom på en dejtingsida för rätt längesen (minst ett år sedan), men vi har aldrig träffats i verkligheten. Han vill, men inte jag. En orsak till det är att han ALLTID kommer in på sex, att han inte skulle ha något emot att "mysa" med mig. Eftersom jag inte är ett dugg intresserad av oseriösa killar utan vill ha ett förhållande så säger jag alltid nej. Dessutom så är inte engångsgrejen något för mig. Men även när jag säger nej, så tjatar han vidare. Försöker övertala mig, liksom. Vilket gör att jag vill ännu mindre! Till slut, efter att ha tjatat en bra stund, så blir jag riktigt irritetad. Är det något som gör mig irriterad så är det tjat! Riktigt avtändande är det också.

Men jag undrar vad det här tjatet beror på egentligen. Förmodligen är det osäkerhet. Vad tror ni?




Kommentarer
Postat av: Matilda

det "roliga" är ju att dom verkar inte förstå att ju mer dom tjatar desto mindre vill man ha någonting med dom att göra :p

2010-04-25 @ 11:57:10
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0