♥ Hiss & Diss ♥

Jag kände att det var dags för att hissa och dissa lite här på bloggen igen!



Nagellack - Speciellt Depends nagellack som är både lagom stora och billiga!

Vädret - sol, sol, sol! Behöver jag säga mer?

Våren - okey det hör kanske ihop lite med föregående, men våren förtjänar att stå för sig själv. Våren = snart sommar!

Accessoarer - Smycken, väskor, skärp. Ja, you name it, det är hett just nu!




Data vs. Dator - Det jag menar här är när folk säger data när de egentligen menar dator. Data är det som finns på datorn och datorn är själva apparaten, inget annat!

Reality-shows - Nu syftar jag mest på dessa urkassa lågbudget-program som inte fyller någon som helst funktion, som t.ex. Paradis Hotel, Håkans bar och Wipeout. Förresten, hur kommer det sig att de flesta kassa program kommer från kanal 5? (Finns ju så många bra utländska program där).

Frågestund - Jag har verkligen inget emot frågestunder i sig utan det är kommentarerna som kommer där det frågas om jag vill ställa en fråga i deras frågestund, trots att jag skrivit ovanför kommetarsrutan att jag inte vill ha sådan kommentarer.

Dålig respekt - Människor som inte respekterar att någon annan har andra åsikter.




Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag HISSAR dina DISSAR , om du förstår?

Himla bra skrivit där (:



Håller med dig

2010-04-16 @ 12:29:29
URL: http://runawaybitch.blogg.se/
Postat av: Sooz Photography

Håller med där.. angående reality shows så tyckte jag det var kul för sådär 10 år sen, men det känns så urvattnat nu.

2010-04-16 @ 14:49:26
URL: http://chiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0