♥ Hälsoplan - dag 4 ♥

Jag missade totalt att skriva om gårdagen (onsdag), men en dag gör inte så mycket.

Så hur har det gått idag (torsdag) då? Blev lite fuskat idag eftersom att jag, som jag skrev tidigare, var och fikade på stan med S. Det tycker jag dock är okey eftersom det inte är ofta vi gör det. Tyvärr så blev det inga grönsaker idag, men lite frukt i form av vindruvor och så lite jordgubbar blev det i alla fall.
Tyvärr går det fortfarande dåligt med vattendrickandet. Jag måste skärpa mig!
Det blev ingen avslappning idag eftersom jag var så trött när jag kom hem så skulle jag ha stensomnat på en minut och då hade inte den gjort särskilt stor nytta. Förresten så blev inte sömnen lika bra heller, bara 6 ½ timme.

En hel del promenerande blev det i alla fall!

Imorgon blir det nya supertag!




Kommentarer
Postat av: Matilda

jag får köra igång ordentligt med min hälsoplan nu när jag börjar må bättre igen! typiskt att bli sjuk när man precis bestämt sig för att börja med någonting sånt.

kommer dock unna mig lite godis eller liknande nu till helgen :$

vad är det för avslappning du brukar göra förresten?

håller med om att det är okej att fika! om man inte gör det varje dag ;)

2010-04-30 @ 08:24:25
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Michaela

"En affirmation är alltid formulerad i nutid. Den ÄR redan!

En affirmation är positiv.

En affirmation är rätt för dig. Den är stödjande, utvecklande och nära dig.

En affirmation är sann och värd att tro på."

Det är så jimmi är för mig asså om du hänger med :P

2010-04-30 @ 08:36:38
URL: http://michaelasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0