♥ Hälsoplan - dag 2 ♥

Den här dagen har varit betydligt jobbigare kan jag säga. Sockersug så in i bomben! Jag köpte mig till och med något sött, men jag har INTE ätit något av det. Jag har stått emot, trots allt! Dagen är ju inte över än, men jag ska låta bli! Fast jag måste erkänna att det slank ner ett par piggelin idag. När ska jag lära mig att jag inte kan ha isglass hemma? Det är ju så gott, haha.

Promenad har det blivit idag också tack vare skolan. Avslappning blev det två gånger under lektionen. Jag sov ganska exakt sju timmar i natt så det är ju godkänt, men i natt ska jag satsa på 8-9 timmar för det känner jag att jag behöver.

Till frukost idag blev det havregrynsgröt, både gott och nyttigt. Till laxen blev det en sallad och frukten är också avklarad. So far so good. Ja, nästan i alla fall.
Jag kan förresten tillägga att jag är grymt chokladsugen just nu, men det finns en väldigt naturlig orsak till det. Jag är det alltid precis innan mensen och även ett par dagar då jag har den. Ibland är det jobbigt att vara tjej, haha.

Förresten så har det blivit si och så med vattnet idag också, men jag ska skärpa mig!




Kommentarer
Postat av: Matilda

jag har ju också börjat, idag är min andra dag. Igår trodde jag att jag skulle bli tokig, säljer ju godis på min praktik och det kröp i fingrarna vill jag lovar, men jag höll mig :D stolt bara hoppas denna dag går lika bra! (eller kanske lite bättre)

2010-04-28 @ 10:09:58
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0