♥ God morgon ♥

Så är det fredag igen då, härligt! Är dessutom valborg, men det blir inget festande för min del. Ska ni ut något ikväll?

Har varit uppe en timme redan på min lediga dag eftersom mamma var här och hämtade grejer. Jag hade ju så klart inte haft något emot att sova en stund till, men samtidigt är det rätt skönt att vara uppe i tid. 

Jag ska ta och äta lite frukost och sedan när jag har fixat iordning mig så tänkte jag knalla bort till Chili och titta lite. Blir nog en sväng till Ö&B också när jag ändå är i området. Det ligger nämligen precis brevid.

Vad ska ni göra idag?


Den här bilden togs på brorsans student förra året.




Kommentarer
Postat av: Matilda

har precis varit och kollat på mc kortegen genom stan som alltid är på valborg. ska snart börja greja med lite mat till mamma och mig så blir det nog Talang kl.20 :)

2010-04-30 @ 19:05:49
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0