♥ Gissa vad jag ska göra ♥

Jag kan säga att jag kommer att vara sysselsatt ett bra tag nu för jag ska äntligen göra något som verkligen behövs. Det här skulle ha behövts göra tidigare men ni vet hur det, man skjuter upp det.

Jag har rivit fram alla kläder och slängt det i en hög på sängen. Allting ska gås igenom och det jag inte vill ha åker i en hög och det som är trasigt antingen lagas eller kastas. Det som däremot inte passar längre och jag fortfarande gillar kommer att packas ner i en låda (om jag hittar det, annars blir det papperskasse) och sparas tills jag kommer i dem igen (de som hängt med från förra bloggen vet att jag försöker gå ner i vikt). MEN, om de fortfarande inte passar efter sommaren så läggs dom ut på Tradera.

 





Brukar ni rensa garderoben ofta?

Jag rensar ganska ofta, kanske en gång i halvåret. Nu har det dock dröjt ett tag eftersom jag varit lite rädd för att det inte kommer att vara mycket kvar!

Bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Tänk på mig!!! =D =D =D

2010-04-07 @ 19:40:31
URL: http://michaelaweijnblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0